elftebudordet

Alla inlägg den 16 juli 2015

Av Sofie - 16 juli 2015 14:35


Ja, klockan är halv tre. Jag har fortfarande inte gjort något vettigt.. jo, hunden har fått en liten promenad och jag har hunnit äta tre gånger. Hungrig hela tiden!:P

I fem timmar har jag försökt få tag på någon på skatteverket, det är tredje dagen denna veckan som jag försöker nå dom men dom sätter mig inte ens i kö. Frustrerande som fasiken!

Jag tänkte att jag ska ta och reda mig och dammsuga. De absolut värsta jag vet är när de fastnar päls och sånt på fötterna eller på kläderna om man hamnar på knä eller så. Jag hade tänkt borsta doggen med, för de är dags igen, fäller tok mycke!

Men vi ses sen kanske!:)
puss!

Av Sofie - 16 juli 2015 07:35


Go morgon!

Ja, ni hörde rätt. Detta trodde jag aldrig!
Igår gick vi in i vecka 41, allt är lugnt i magen, lite små värkar/förvärkar då och då och enormt svårt att kissa då hon tränger röret. Men annars är där ingen skillnad från för två,tre veckor sen.
Lite öm i ryggen och de låser sig väl i ljumskar och ryggslutet då och då, hugger till i underlivet när jag reser mig för fort och då. Men ja, inget som tyder på att hon är på väg ut. Ingen stress, men innan veckans slut tycker jag gott att hon kan komma.

Tur att de händer mycket och många planer runt oss just nu så man inte blir helt tokig i huvudet av väntan. För det är det vi gör nu. Väntar och väntar, men man måste påminna sig att leva under tiden. Så man inte fastnar i sängen eller soffan och bara sitter och väntar.

Idag tänkte jag ringa några samtal, dammsuga och om jag orkar så ska jag storstäda badrummet. Sen får vi se.

Jag har sen några dagar tillbaka spånat på en stor bädd i lappteknik till hunden. Han har en halvdan som jag över en eftermiddag slängde ihop till honom. Men den är inge fin och jag kan gott behöva något att sysselsätta mig om dagarna med.
Vi får se vad jag får för mig;)

Puss!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards