elftebudordet

Alla inlägg den 18 juli 2015

Av Sofie - 18 juli 2015 08:41


Vaknade av en jätte förvärk. Just när jag vaknade så trodde jag att jag var kissig så jag gick upp och kissa direkt för att de gjorde då ont.

Har de sista dagarna fått som kraftig mensvärk när jag är kissig, bara lugn. De är inte uv, de är bara att lillan trycker på röret och runt om. Iaf, så jag gick direkt för att kissa men de kom inget direkt.. då insåg jag att de kanske va förvärk, så jag blev sittandes en liten stund. Sen gick jag tillbaka in och la mig.

Nu ligger jag här, halv trött, små ont som var morgon nu mera och ett unnerligt sug efter mannagrynsgröt!
Jag älskar de, men brukar inte äta de på sommaren precis:'D
Men de får nog bli en skål sådan om en liten stund, spelar ju ingen roll när man äter de egentligen;)

Hoppas att ni får en bra dag!
Puss!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards