elftebudordet

Alla inlägg den 28 juli 2015

Av Sofie - 28 juli 2015 03:46


Just nu ligger jag i sängen eller snarare halv sitter med en liten snart 7 dagar gammal flicka liggandes envist snuttande på sin napp.
I nästan 1.5 timme har vi gått och myst bara medan jag skumpat henne på rumpan och masserat lille magen då de vårt lite magknip. Sedan var de dags för mat, nu hoppas jag att hon ska somna snart. Hon föddes 05.01 den 21 juli och som jag förstått de som blir de lätt att barnet är extra vaket någon/några timmar innan och efter födseltiden.
De har hon även bekräftat lite, runt två piggnar hon till och jag vart fullt öppen vid två sen är hon ganska pigg fram till runt fem. Men nu ser de ut som att jag är på väg att vinna. Hon börjar slumra till och ligger och blundar. Skönt, då får jag kanske somna lite tidigare:). Men sen sover hon oftast iaf 3 timmar idag efter detta vakenpasset.

Tänkte bara titta in och berätta. Den närmsta veckan har varit tuff, inte på grund av henne, hon är väldigt medgörlig och lätt. Men av andra anledningar. Men på återseende!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards