elftebudordet

Alla inlägg den 30 juli 2015

Av Sofie - 30 juli 2015 16:11


Hej på er!

Dagen har gått fort, mer än vanligt. Vi vaknade vid tio och hade fått sova nästan hela natten borträknat 45-60 minuter med matning och lite magknip. Redan i natt hade vi bestämt att vi skulle köpa miniderm och sempers magdroppar till henne idag. Plus några ärende.. ett stort steg för mig.

Solen sken när vi vaknade så vi matade henne och drog på oss så hon fick somna om i vagnen. Den gilla hon!
Promenerade bort till apoteket och sedan nästa som jag berättar senare om och sedan blev de netto och hem.

Väl hemma blev de matning och sen kom en tjejkompis och snacka skit kort där efter kom även två vänner och deras super söte lille son. Fick en mindre chock att han gick, snacka lite och var så himla härligt med. Längtar!<3
1-3 är min favoritålder och sen 7-9 typ.

Kom på mig själv att stortrivas. Bella låg och sov i sängen, knatten gick runder och alla satt och pratade och hade trevligt. Så himla mysigt!! Precis min vision!

Nu har dom gått, jag ska ta en dusch och sen är de mat dags antagligen. Sedan blir de nog en stund på soffan. Får se:)

Ikväll kommer sambons moster med familj och ska träffa Bella och fika lite:)

Kram!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards