elftebudordet

Alla inlägg den 3 september 2015

Av Sofie - 3 september 2015 20:39


De är två toktrötta tjejer som landa i soffan nu. Snäckan somnade efter lite gnäll och tjurigheter men nu sover hon iaf.

Vi hämtade en soffa innan idag, dock hade sambon missat att dom hade katt, sånt som händer men nu ligger jag med kli i halsen, snorig och sådär. Jag är kattallergiker, en del katter tål jag och kan ha dom och mysa hos mig. En del katter är som nu tyvärr, de räcker att dom rört saker eller kläder.. ..

Men får dammsuga soffan ordentligt imorgon, plus tvätta tyget. Så hoppas att där är ledigt imorgon eller lördag:)

Nu blir de te och chokladbollar och tv medan lillan sover. Så ni får ha en bra dag:)

Av Sofie - 3 september 2015 10:20


Har matat och fixat med tösen, nu äter jag frukost och ska ta på mig och göra vid mig så fort jag ätit klart.
Vi ska möta min mamma i stan och hålla henne sällskap medan syrran klipps. Jag ska försöka hitta typ tights eller liknande till Bella med.

De blir första " långa" promenaden sen förlossningen. Så egentligen är vi sent ute och borde börjat gå. Men jag orkar inte stressa. Så mor får helt enkelt vänta nån extra minut.

Men, hörs!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards