elftebudordet

Alla inlägg den 6 september 2015

Av Sofie - 6 september 2015 21:07


Lilla hjärtat ligger utslagen på min mage och sover så gott, de tog inte många minuter att somna henne. Vi hade en bra natt och lugn morgon, vid ett gav vi oss iväg på kalas för Bellas faster och sedan blev de middag hos mina föräldrar. Detta betyder en dag där Bella inte fått komma till ro och sova ordentligt.

Så när vi kom hem fixa jag lite snabbt de som behövdes och sen la jag mig i soffan med lillan och somna henne. Dock sover hon bara några minuter och vaknar. Tror att efter nästa mätning så tar hon ett ordentligt sovpass.
Så nu är de twilight och slappe tills hon ska matas och jag tar mitt kvälls te, sen blir de förhoppningsvis tidig kväll för oss alla tre då sambon ska upp och jobba vid sex och vi ska till bvc kl tio. Ska bli spännande och se hur mycket hon växt!:)

Natti!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards