elftebudordet

Alla inlägg den 8 september 2015

Av Sofie - 8 september 2015 15:51


De här med att vara mamma och på tjugo ställen samtidigt är kämpigt att lyckas med. Just nu skulle jag vilja sitta på ett fik och dricka chai och njuta av solen, samtidigt som jag vill städa klart de jag inte hann igår, plus gå en lång promenad med hunden, plus vara mamma till Bella och ändå sova ett tag.

Men ist ska jag iaf lyckas med att aktivera hunden, Mata Bella, tvätta de jag inte hann igår, diska och städa köket samt sy om några saker.. Vi börjar med att mata Bella.

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards