elftebudordet

Alla inlägg den 13 september 2015

Av Sofie - 13 september 2015 14:31


Igår lämna jag Bella hos mina föräldrar för att lura iväg Niklas på " middagsdejt" som han fått höra om. De han inte viste var att våra vänner va redan på restaurangen och väntade på oss för att fira honom på 25 års dagen som är om två veckor. När vi kom in till de bokade bordet satt alla där och började sjunga vi må han leva och han var verkligen helt ovetandes. De var så fantastiskt roligt att vi i fredags satt med fyra av dom som va där och hade film kväll och han hade i bilen igår på väg hem från comicon berättat hur dålig jag var på att hålla hemligheter för honom.

Kvällen var fantastiskt rolig trots att de va tråkigt att en del gick ganska tidigt. Vi stanna kvar och jag lyckades till och med att övertala honom till att dansa. Go och glada vingla vi hem skrattandes och nöjda med kvällen. Tack så jätte mycket för att ni kom och firade honom med mig!?

Nu ska jag göra vid mig och hämta hem vår saknade dotter. Även om vi hade grymt kul och de är härligt att bars vara ett par för ett dygn. Så känns de som jag lämna halva mig hos mina föräldrar. Så de ska bli underbart att få pussa och krama vårt lilla gryn.?

Och ikväll blir det faniljemys i allra högsta grad till big Hero och imorgon ska jag kolla möjligheter till att jobba lite hem ifrån eller gå nån lös utbildning. Börjar bli lite rastlös av att bara gå hemma.

Hoppas att ni har haft en Awesome helg med!! Kram!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards