elftebudordet

Alla inlägg den 21 september 2015

Av Sofie - 21 september 2015 20:11


Hej på er!

Jag har fått ha lite paus, mitt huvud behövde slippa tänka..vilket aldrig händer, men iaf får slappna av och tänka på stunden.

Isabella växer så vi knappt hinner med. Hon är nu 2 månader idag, är vaken större delen av dygnet, snackig, busig och sprallig. En frisk och glad unge helt enkelt:)

Jag har planer och idéer som jag har börjat bolla på och ska sätta i rullning snart. Vi letar större boende, men har ingen stress.

Idag har jag tvättat TIO maskiner, snart ska jag ner och hämta de sista. Tvättat i 8 timmar, helt galet!

Bella har fått in en dygnsrytm som går att leva med tack och lov. Så även om man är trött redan vid åtta-nio så kan håg iaf va människa under dagarna??

Men ska försöka börja bruka allvar med bloggandet igen:)

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards