elftebudordet

Alla inlägg den 12 oktober 2015

Av Sofie - 12 oktober 2015 11:17


I fredags bestämde vi oss lite spontant att gå ner på kulturnatten, mamma och pappa tog lillan. Så ut och träffa lite vänner, de behövs och man uppskattar tiden även när hon gråter och är sur så mycket mer.

Lördag va de slappe och sen hämta pluttan för att ge oss vidare på kalas, jätte trevligt och härligt. Sen hem och bara vara, dock va vi hemma relativt sent, så vi somna ganska snabbt.

Söndag ser ni på bilden, här va kl typ tio.
Sen va de slappe fram till eftermiddag, farmor låna loppan ett tag, så vi passade på att köra till Väla och köpa grejer till en grej vi ska göra, plus hämta en tjejkompis. Sen blev de tv och snacka skit en stund, BB och sen sängen.

Så de va en lugn men ändå händelserik helg.
Skönt när man ändå kan ta de lite som de kommer.

Idag blir de nog lite plock här hemma, sen får vi se, händer nog inte mer utöver de, promenad med doggyn om några timmar. Får se om de börjar regna, tar de som de kommer;)

Nu när hösten kommer blir jag lite hemmakär, hade jag inte haft hunden hade jag inte behövt gå ut och hade förmodligen inte gjort de heller. Dock är de skönt att gå ut och röra på sig även om de inte behöver va en mega runda. Så är de uppfriskande:)

Kram!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards