elftebudordet

Alla inlägg den 13 oktober 2015

Av Sofie - 13 oktober 2015 21:47


Hej på er!

Idag är de tisdag, 5 dagar har jag kört den andra kosten och jag har redan tappat 2.4 kg. Är piggare, magen har inte ont, ingen huvudvärk och de känns att de inte är lika " löst" på lår och mage.
Dessutom har jag inte varit hungrig eller ätit något jag inte tyckt om för en sekund, tvärt om!

De är tokgott, de går att blanda hur man vill och du får äta mat också.

Fantastiskt, bättre resultat kunde jag inte önskat mig eller tänkt mig!??

Första bilden är från i torsdags, andra i lördags.

Nu myser jag vidare med min skatt, 11 veckor imorgon. Herre gud!?

Av Sofie - 13 oktober 2015 21:47


Hej på er!

Idag är de tisdag, 5 dagar har jag kört den andra kosten och jag har redan tappat 2.4 kg. Är piggare, magen har inte ont, ingen huvudvärk och de känns att de inte är lika " löst" på lår och mage.
Dessutom har jag inte varit hungrig eller ätit något jag inte tyckt om för en sekund, tvärt om!

De är tokgott, de går att blanda hur man vill och du får äta mat också.

Fantastiskt, bättre resultat kunde jag inte önskat mig eller tänkt mig!??

Första bilden är från i torsdags, andra i lördags.

Nu myser jag vidare med min skatt, 11 veckor imorgon. Herre gud!?

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards