elftebudordet

Alla inlägg den 19 oktober 2015

Av Sofie - 19 oktober 2015 13:29


Hej på er!

Vid lite i elva begav vi oss till landskronahems kontor och sa upp lägenheten och skrev på avtalet för den andra lägenheten. Så himla kul, extra glad över att vi flyttar innan års skiftet, de känns som att vi får en nystart i årsskiftet.
Börjar fräscht i lägenheten och allt annat runt om. Härligt, längtar!!

Extra mycket längtade jag nu när jag va ute med Diablo och vagnen. De är ett jäkla meck med de, nu blir de hiss, vettigt badrum och Isabella får ett eget rum. Himla skönt!!

Vi ska se vad och om vi vill ändra på något i den nya lägenheten, jag tyckte om den. den va ljus och fräsch och badrummet renoveras efter vårt val. De gillar jag!:)
Är de något jag inte gillat här så är de badrummet. Annars har jag älskat denna lägenheten från första sekund!

Men nu ska jag ta en powernap, hoppas jag får en timme typ;)

Ha de gött!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards