elftebudordet

Alla inlägg den 6 november 2015

Av Sofie - 6 november 2015 22:25


Alltså, jag blir knäpp!

Min dotter är snart 4 månader, inte 15 veckor och 3 dagar, snart 4 månader!


När jag träffar andra med barn så frågar dom alltid hur gammal Bella är och jag med såklart.

Idag fråga en i butiken hur gammal hon var och jag svarar " hon är snart 4 månader"

- Oh, okej..så va e hon då?
Jag tittar frågande
" vadå? Hon är snart 4 månader?.."

Och svarar " ah, men typ 15 veckor då?"
- Ja, jo..Men de är ju snart 4 månader. Hur gammal är din?:) Svarar jag

"Åh, min lilla pojke är 22 veckor, börjar bli stora killen!" Säger hon och lägger sin hand på den lilla pojkens huvud som står bredvid henne.

2 år, då?
Hon tittar som om jag är den konstiga..

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards