elftebudordet

Alla inlägg den 6 januari 2016

Av Sofie - 6 januari 2016 19:47



Bella hade nån super förkyldning igår. Hon va snorig, febrig, hängig och hon fick Alvedon och sen sov hon oroligt på natten. Men vaknade i morse frisk och pigg..fattar inte?

Men iaf, nu har hon fått en powernap när jag va ute med hunden..typ 30 minuter, sen har hon hållt låda på golvet. hon ska få flaskan nu snart, sen ska jag försöka somna henne och hoppas att hon sover hela natten.
De gäller att inte ge sig!

Sambon och jag fick köra till akuten igår, han har haft ont i ryggen men igår blev de plötsligt mycket värre efter en vilostund på mina föräldrars soffa. Bella stanna hos dom och vi körde. Akut ryggskott stackaren.

Så han går..ligger och ojjar sig, fy tusan!

Men vi hörs sen, jag ska få klart års resumén med:)
.kram!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards