elftebudordet

Alla inlägg den 9 januari 2016

Av Sofie - 9 januari 2016 10:56


Bella somnade vid åtta, så jag passade på att sova lite till då. Tänkte inte sova till nu dock!

Vaknade av att Bella lekte(drog) mig i håret, tur att jag inte är ömhårig, synd för alla andra när hon drar i deras hår. Jag tänker ju inte på att säga till henne från de stör mig.

Men, nu ska vi upp och äta lite, kl tolv ska jag börja tvätta, sen ska vi ha myskväll med syrran ikväll. Ska försöka hinna städa undan lite här hemma med, jag fattar inte hur vi lyckas stöka ner så jäkligt över nån dag bara!

Men som någon en gång sa, bor man trångt så är de alltid rörigt oavsett vad man gör.

Ses sen,)

Av Sofie - 9 januari 2016 06:44

Go morgon på er!

Bella somnade vid nio igår, yay!
Hon vaknade vid 22 och ville ha mat, kvart över sov hon med flasknappen i mungipan.

Hon sov oroligt i sin säng, så Niklas bar in henne till mig sen sov vi gott ganska direkt efter. Men, hon har fått min pappas gener när de gäller sovande. Så nu är hon klarvaken och sprallar på golvet.. hon väckte mig vid sex och ville ha mat som vanligt, men hon brukar somna med flaskan i min typ.. inte idag.

Så..macka, choklad och börja dagen antar jag, de va inte såhär jag hade tänkt mig. Men jag är glad över att jag gick och la mig ganska tidigt!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards