elftebudordet

Alla inlägg den 15 januari 2016

Av Sofie - 15 januari 2016 21:05

Hej på er!

Vi lämnade tösen hos mina föräldrar igår för att slippa riva upp henne kl halv sex i morse.
Vid halv sju ringde klockan och upp och iväg. Sambon var på intervju klockan åtta, så körde jag honom.

Hela kvällen igår låg jag i soffan och vänta på att hon skulle kalla. Men hon ropa inte, jag viste inte vad jag skulle göra. I morse saknade jag henne till tusen!

Så fort intervjun va klar körde vi till mina föräldrar, åt frukost med dom och gjorde oss redo att köra. När jag skrapa rutorna så ringde de till honom.

Han skulle komma och skriva kontrakt om två timmar!!

Så några ärende sen hem ut och gå med hunden, mata tösen och vidare.

Sen har vi bara slappat. Nu ligger tösen och sover på min bröstkorg och ska snart lägga henne. Sedan blir de kaffe och glass:)

De är en bra dag idag, de va fantastiskt att se hur glad mitt hjärta blev när han lagt på.
Han sluta inte le på flera timmar, de va fantastiskt!!:)



Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards