elftebudordet

Alla inlägg den 17 januari 2016

Av Sofie - 17 januari 2016 22:07



Go kväll!

Imorgon börjar sambon på sitt nya jobb, jag är nog mer nervös än honom och jag fick höra " va e de med dig!?" För att han tyckte att jag gulla och fråga " va e de?" hela tiden.
Jag låter löjlig nu, men hans klocka ringer 04.50 och ska iväg 5. Sen tåg, sen buss och är framme runt 06.30 Ungefär 1.5 timmes pendling. Jag tycker så synd om honom, jag önskar att jag hade kunnat typ låna ut mitt körkort till honom. De hade förkortat resetiden med 1 timme!

Men han verkar inte bry sig alls och är bara jätte glad över sitt jobb. Det är jag med givetvis, så glad för hans skull!
Men tvi för att pendla!

Men iallafall, så imorgon är första gången som jag är mammaledig på riktigt;)

Både tösen och gubben min sover sen vid halv nio, jag ska snart valla hunden sen ska jag nog också gå och lägga mig.

Grejen är att jag skulle skriva några inbjudningskort men den här jävla pennan är värdelös.Så de får bli en tur till stan imorgon och köpa en annan.

Sov gott!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards