elftebudordet

Alla inlägg den 25 januari 2016

Av Sofie - 25 januari 2016 10:37


Hej på er!

Bella väckte mig vid halv sju, klockan nio hade hon ätit frukost och vi hade tagit på oss och precis kommit ut på promenad med hunden. Vädret är inte så bra som jag vill, men de är inte svin kallt längre iaf.

Snart kommer bovärden och ska fixa några småfel i lägenheten och sen ska jag äntligen få äta min frukost!

De är förvirro ingen super hitt iofs, me. Jag har bestämt 10 kilo minst ska bort innan bröllopet så jag kör dubbel diet nu.

Orkar jag sen så tänkte jag gå en långpromenad med hunden och vagnen och sen städa riktigt ordentligt hör, egentligen skulle jag behöva ringa några samtal med, men de får nog vänta, Bella är på krigsstigen idag. Men än är hon bara arg på växten som står ivägen så hon inte kommer någonstans med gåstolen och hon är trött men vägrar somna, så jag tänker inte greja, hon får fixa och dona till hon inser själv att hon behöver vila.

Men vi hörs:)

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards