elftebudordet

Alla inlägg den 1 mars 2016

Av Sofie - 1 mars 2016 09:24



Är skickade!!:)


Inbjudningarna skickades igår och både de till vigseln och till festen efter. 

Då vår släkt är stor så får vi inte plats med alla vänner samtidigt i den lokalen som vi vill vara. Så vi ska ha fest på kvällen när själva mottagningen är " klar". De ska bli jätte kul och äntligen har vi gått första " riktiga" steget. 



Idag skulle egentligen jag och tärnorna åka och titta på brudklänning till mig och tärnklänningar till dom. 

Men Loppan är sjuk eller jag misstänker att det är tänderna som orsakar de mest, men!

Sjuk eller ej, hon är inte kry så då anpassar vi oss efter henne. Så idag får vi helt enkelt mysa, bara vara och ordna lite här hemma medan hon bara är hon.:)


Dessutom är N hemma med feber och förkylning med, så de blir inte jätte många knop här hemma, utom de jag tänker göra, men de måste ordnas och fixas lite. Jag mår inte bra i oordning, jag skulle jobba imorgon och fredag, men jag har ringt och sagt att jag måste vara hemma med Loppan idag och imorgon. Så är de bara:) 


Klänningen som Loppan ska ha på bröllopet är köpt och den är faaantastisk!!:)


Men den får ni se en annan gång:) puss!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards