elftebudordet

Alla inlägg den 5 mars 2016

Av Sofie - 5 mars 2016 14:49


Hej!!

Jag älskar loppis!
Bella har en stor blandning av nytt, loppis och kläder som släkt och vänner har köpt åt henne, de mesta är nytt, men en del begagnat finns också, jag säljer själv på loppis och de kläder som jag anser är för slitna eller om de har håll/fläckar så slängs de ist. Jag är super noga både med vad jag lämnar de på loppis och när jag själv köper till Loppan.

Men iaf, jag va på båda loppisarna i stan idag och de va faktiskt lite av en besvikelse eller så har jag blivit mer kräsen, jag kunde inte hitta något som jag tyckte var hennes stil typ.

Men lite kom hem,typ fem plagg och de var större än de hon har nu, men spelar ingen roll, förr eller senare kommer hon ju kunna ha det:)

Nu har jag fått duscha, ätit, ska torka håret nu och städa undan, sen blir de till loppisen som jag säljer på och hämtades som inte blev sålt samt pengarna, blir nog ingen stor summa denna gången, men huvudsaken är att jag blir avled lite:)

Bella har Ä N T L I G E N ätit lite yoghurt och typ en matsked chokladpudding från pappa samt druckit relativt mycket vatten:)
Hon har varit vaken lite längre och stunder idag, så de är toppen, värmer mammahjärtat otroligt mycket!

Dessvärre är jag öm i halsen och små snorig, men inget som stör mig än Iaf:)

Hoppas åttio är bra alla tre till nästa vecka:)

Puss!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards