elftebudordet

Alla inlägg den 7 mars 2016

Av Sofie - 7 mars 2016 21:26


Men lite skit rensar mage;)

Bella älskar saft, juicer osv, hon dricker mycket och hon har precis som jag visat en förkärlek till, frukt och bär och i synnerhet citrusfrukter, som mig:)

Inte konstigt attapelsin är favoriten, de drack jag jätte mycket och åt när jag var gravid:)

Idag pressa jag en apelsin och spädde ut med vatten, hon är ju lite kräsen just nu och urinen har börjat sina, så jag tänkte att de gör ju inte nått om de är smak i de.

Hon tyckte att de var jätte gott!!
Sjön drack med god aptit, de värmde i mammahjärtat,just nu drag nästan bara i henne nyponsoppa, danonino yoghurt och vatten/apelsinvatten, ibland går nån ml ersättning ner med, men hon är inte så intresserad av de längre. Välling tvär vägrar hon, så de är fil,yoghurt, helt, fruktpure, ja..annat helt enkelt.

Men blev så glad att hon gilla de:)

Nu sover hon men ska snart vakna för Alvedon/ipren och sista matningen, sen sova,sen går jag ut med vår lurventuss, och sova efter de tänkte jag:)

Natten som var den var minst sagt en utmaning, så vi hoppas att denna blir bättre, de är tur att jag inte behöver många timmars sömn!

Men sov gott ni!:)
Vi hörs imorgon, natti!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards