elftebudordet

Alla inlägg den 8 mars 2016

Av Sofie - 8 mars 2016 17:03


Hej på er!

Tisdag och de känns som måndag, vi hade BVC tid som egentligen var en sex månaders kontroll med barnläkare närvarande, jag vet att Bella inte är på topp, men tänkte att jag tar tillfället i akt och låter doktorn titta på loppan nu när hon varit dålig så länge.

Men trots lite feber som inte vill ge sig så var hon jätte duktig, hade gått ner lite, men de förstod jag ju nu efter 8 dagars feber och dåligt ätande. Hon har bättrat sig de sista två dygnen så det är riktigt skönt!

Hon har växt massor och allting såg jätte bra ut, om två veckor är det åtta månaders kontroll, kan inte fatta att vår lilla loppa är åtta månader snart!?

Men vi hitta fyra bubblor i tandköttet, så de är nog lite åt varje. Just febern är nog mer relaterat till tänder.

Min visdomstand är så svullen att jag inte kan bita ordentligt för då gå kindtanden i. Bläää!

Men feel goood!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards