elftebudordet

Alla inlägg den 17 mars 2016

Av Sofie - 17 mars 2016 10:15


Det är idag 126 dagar kvar till vår Loppa fyller ett, hon är 8 månader om några dagar. Det är helt otroligt, tiden går gått så fort!

Vist, vi kämpar fortfarande med sömnlösa nätter, envis unge och allt annat som man jobbar med under småbarnstiden, som hela tiden förändras. Men så är de glada, roliga, fina saker som händer hela tiden också. Vi bildar många fina minnen och Loppan utvecklas hela tiden. Det är otroligt roligt att se!

Det är även 135 dagar till vi gifter oss!!
Kan ni förstå detta, 135 dagar till vi har ett gemensamt efternamn alla tre, till jag är FRU, det är så fint!

I måndags hitta jag/vi även T H E. D R E S S!
De kändes så bra när jag tog på den, den följde kroppen och var precis lagom enkel och lagom som jag ville ha de:)

Nästan allt är fixat och bokat så de är skönt och roligt. En Del saker går ju inte att fixa från samma vecka, en Del saker kvällen innan och i värsta/bästa fall samma dag.. men, jag tänker inte hänga upp mig på sånt. Detta vill jag njuta av, så jag vill inte stressa och oroa mig. Dessutom är både jag och N väldigt " ta de som de kommer" för vi är såna i de mesta. De behöver inte gå felfritt, skratta bort felet och gör de bästa av situationen. Men man kan ju utgå från så perfekt som man vill ha de och sen följa utvecklingen;)


Men nu närmar de sig och nu när klänningen är hittad så börjar de kännas lite i magen!
Våren hjälper nog till också;)

Ses sen puss!

Ni får en smygtitt på klänningen:P

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards