elftebudordet

Alla inlägg den 24 mars 2016

Av Sofie - 24 mars 2016 07:41

Go morgon!

Bella somnade vid 20 igår, vaknade vid halv tolv och somnade om efter flaskan.
Sen var jag bara uppe vid halv fem och gav napp, nästa gång som jag vakna så var de av hennes skratt och de va ljust. yes!! tänkte jag. Men så titta jag på klockan, 06.23 Åh..

Så nu har vi ätit frukost, lekt och plockat undan efter frukosten. Snart ska vi börja göra vid oss och bege oss mot vårdcentralen. Bella ska få sin TBC spruta, vi får se om de blir vagnen eller bilen ner. Jag har lite spring i bilen så vagnen hade varit skönt, men jag hade tänkt åka ut till mina föräldrar efter vaccinet. Vilket ju hade blivit bättre med bil. Men ja..Åh andra sidan vet jag ju inte hur hon reagerar på sprutan. hon har inte reagerat på de föra och hon är inte rädd för sprutor, säger inte ett ljud. Så duktig vår lilla loppa?

Men men, :)
Ha en bra dag!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards