elftebudordet

Alla inlägg den 2 april 2016

Av Sofie - 2 april 2016 10:06


God morgon på er!

Bella väckte mig vid sju, var vaken till typ halv nio och somnade på golvet, så hon sover i nu. Sambon sover också gott i nu, jag halv sover i soffan.

I går Hämta vi en annan bilstol till Bella, hon börjar bli förstor för sin och även för otålig för att ligga ner mer eller mindre, så nu sitter hon där bak, hon verkar vara nöjd, de tråkiga är att jag inte ser eller kan hjälpa henne. Men vi ska sätta en spegel i nackstödet så jag ser henne från bakspeglen.

Idag firar vi min syrras 25 årsdag, som egentligen var den 29, men idag firar hon den:)

Jag tänkte passa på att slumra, men alla vaknar väl precis när jag somnar till som vanligt.. Ajja, hoppas ni har en bra dag!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards