elftebudordet

Alla inlägg den 8 april 2016

Av Sofie - 8 april 2016 17:53


Go kväll!

Dagen blev inte helt som planerat, jag fick plockat undan och fixat, sedan kom en vän och hennes goa son, blev mys och prat och sen kom N och kort efter de så gick dom.

Bella fick bada och sen ta en powernap för att orka kvällen, ska snart väcka henne så hon kan få kvällsmat och lite så. Hon brukar somna runt åtta, dock så brukar hon inte ta denna luren. Men är man trött så är man.

Nu ska jag ge mig på att göra nån kvällsmat, vi får se vad jag hittar på:)

Ses sen!

Puss

Av Sofie - 8 april 2016 10:19


Hej på er!

Idag är femte dagen på dieten, eller ja, jag ser inte herbalife som nån diet, det är en livsstil, men på ett vis är det ju även en diet, man kontrollerar sitt matintag.

Men iaf, målet är 10-15 kilo, helst 10 till bröllopet, men vi ser hur de går, känner jag att jag är nöjd tidigare så stannar jag där.

För mig är inte vikten huvudsaken utan hur jag känner mig i kroppen, jag vill bli stark, formad och fit så som förut, gå ner de kilo som jag gick upp när vi blev sambos med.
De är bara 5 kilo, de ska jag nog lyckas med hur bra som helst innan bröllopet!

Iaf, Bella vilar och jag kollar lite tv, snart ska jag städa och fixa lite, sen blir de lunch och hoppas att vädret håller sig torrt så att vi kan ta en ordentlig promenad. Regn stör inte mig, men de där regnskyddet till vagnen har inte riktigt kommit hem än och jag vill inte förstöra vagnen ju plus att jag vill inte att Bella ska bli blöt.

Ajja, vi hörs sen:)

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards