elftebudordet

Alla inlägg den 25 juli 2016

Av Sofie - 25 juli 2016 10:37


Vi har precis ätit frukost och sådär, nu ligger jag och N i soffan och jag dricker kaffet, bella kryper runder, vinkar till oss, dansar till nån reklam, "spelar" på gitarr som en vän glömde kvar för många år sedan och som bella har fått upp ögonen för.

Vi ska gå till AF sen, skriva in mig, så tråkigt. Men min föräldrapenning är slut och jag vet ju inte hur de ser ut med jobb än, så de är de säkra före de osäkra:)

Sedan ska vi göra några ärende inför bröllopet, jag ska hitta ett par skor till min klänning/bröllopet, vi ska köpa lite snacks och så till bröllopet.

Jag ska skriva lite saker och sådär, gå igenom en sista gång på placeringen och skriva ner alla namn för att sedan lämna den och placeringskort till en av marskalerna som har tagit de på sig:)
Awe s m kgSkönt!

Jag och Niklas är sjukt nyfikna på bröllopet,vi vet egentligen bara om vigseln och vad vi ska äta och dricka. Hur allt på bröllopet kommer gå till, tal, spex, lekar allt sånt har toastmastern och toastmadame fixat med. De ska bli super spännande och vi är så nyfikna!

Detta betyder också att vi mer eller mindre har haft hjälp från första stund och egentligen bara behövt fixa de stora. De är skönt och medvetet gjort, då vi har en liten otålig flicka, vi vill inte beta vad som ska hända heller, vi vill bli överraskade. De är så mycket roligare och vi vet att de kommer göra allt för att vi ska bli glada. Vi tvivlar inte för två sekunder:)

Så mu är de nära nära:)

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards