elftebudordet

Alla inlägg den 27 juli 2016

Av Sofie - 27 juli 2016 00:37


Hej på er!

Kl är 00.24 och jag har precis lagt mig i en renbäddad säng. Bella somna klockan tio när gudmor och gubben gick efter en runda på kaffe och checka av inför de stundande kaoset. Gudmor är även första tärna och toastmadame, denna kvinna har tentakler överallt och jag är så glad över att vi lät henne ta rodet i bröllopet. Jag är helt säker på att hon kommer göra dagen perfekt tillsammans med toastmastern!

Idag hade jag tänkt glida igenom med några få måsten, men rätt som det va sova dagen slut och vi har ni knappt fyra dygn till dagen då jag äntligen får titulera mig som fru till denna fantastiska man.

Så nu ska jag försöka somna, N sa idsg att han sovit jätte dåligt i natt och att han tror att de är nerverna. Jag är pirrig och nyfiken på vad dom ordnat med och sådär. Men annars är jag inte nervös eller så.

Imorgon ska jag hämta klänningen, tanken var i måndags eller idag, men de fick bli imorhon,så vid 10.00 hämtar mamma mig och vi kör och hämtar klänningen sen klockan 14.00 ska jag till frisören, då ska de bli lite färg i kalufsen :)

Ska se om jag hinner ta en före och efter bild

Bilden är från imorse:)

Sussa gott!
Puss

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards