elftebudordet

Alla inlägg den 29 juli 2016

Av Sofie - 29 juli 2016 00:17


Nu ikväll hämta jag nycklarna till lokalen. Jag älskar den lokalen, stället runt om och känslan. De är både minnen, saknad, kärlek, skratt och ögonblick som fångar mig och nu ska även bröllopet, mitt och min älskade bröllop vara där. De var en fantastisk känsla.

De är bara några timmar kvar till jag ska öppna dörrarna och släppa in min blivande man och de fina som ska hjälpa till. Känslan är total.

Nu ska jag Sova, imorgon få ni även ett inlägg om hur de känns med tal och sådär.
Att hålla tal är ju en del av bröllop och de är även något som många fasar för.

Men nu, lite sömn,de är en lång dag imorgon!

Sov gott!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards