elftebudordet

Alla inlägg den 16 augusti 2016

Av Sofie - 16 augusti 2016 14:41



Sakta går vi in i vardagen, igår började bella dagis, hon verkade trivas direkt, de är ju inskolning denna veckan så jag/vi är med och de är bara en timme, på torsdag ökar vi till två och att vi även går en liten runda och låter henne va där på egen hand en stund.

Jag tror inte att de kommer bli några problem dock, idag kröp hon näst in till in själv, börja leka och titta på saker, rätt som de va så va hon ich hennes fröken iväg i andra rummet och utforska, sen skulle vi måla en papperstallrik som de skulle sätta upp på väggen med hennes bild, ålder och födelsedag på. Så skulle de se ut som ballonger. Rolig idé! Och standard dagis;)

Så nu har vi målat fingerfärg, bella ska få en powernap tror jag, just nu badar hon för de vart ju färg över allt:)

De verkar bli en fin kväll, så vi tar nog en kvällsrunda sen. Ofta tar vi med hennes gåvagndå så hon får öva samtidigt :)

Jag fortsätter söka jobb. Jag är timanställd, men jag hade velat ha fasta timmar. Så vi får se:)

Om nån har en tjänst att erbjuda så är jag på, har några år inom barnomsorg. Dagis och grundskola, både som assistent, resurs och lärare samt barnskötare, har handeldutbildning och är en grym försäljare ;)

Sjobergsofie@hotmail.com når ni mig på!

Kram!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards