elftebudordet

Alla inlägg den 21 september 2016

Av Sofie - 21 september 2016 15:52

Puuh!

Jag tänkte först göra en vlogg idag ist för att skriva, jag är så trött och sämst på att " va hemma och krya på mig" för jag är nästan lugnare på jobbet, hemma är här så många måsten så jag bara går på som en jäkla ångvält! Haha!

Men nu har jag torkat och dammsugats golvet i köket, äntligen blivit av med all disk, de är hemskt att till och med när man har diskmaskin så är där ändå alltid disk.
Torkat av och fått undan allt som låg på diskbänk och vask och överallt i köket. Vårt kök är så otroligt litet så lägger man något " sålänge" så är det iväg direkt.

Städskåpet fick en städerna med. Mitt i allt insåg jag att jag borde tvätta, så jag gick ner i tvättstugan för att få en tvättetid, och jag hade ta mig tid kl 12 och kl var då 12.27 så jag kuta upp och tog med mig allt ner och fixa med det och nu tvättar jag sista rundan och ska gå mer så fort detta inlägget är klart.

Badrummet fick sig en storstädning och mitt i städet kom jag på att jag måste ha lunch,då blev det våfflor. Nu vilar lillan och jag ska som sagt ner i tvättstugan och sen får jag köra och handla, tänkte först gå med bella för att vi ska få lite luft, men jag vet inte. Hon har fått ännu fler tänder, denna gången kom hörntänderna trots att framtänderna ännu inte är ute mer än tre. Men men.

Nu får jag skynda mig!

#måstenärmåsten #twetten #cleaningascrazy

Av Sofie - 21 september 2016 09:12


Go morgon på er!

Jag ligger ensam och faktiskt ganska utvilad i sängen, bella sover inu och N ligger på soffan. Vi har varit så hostig och förkylda så han tog nog de beslutet i natt för natten till igår höll han mig vaken större delen av natten med sitt hostande.
Bella har nog sovit hela natten, äntligen!
Stackars tösen har hostat så jag trott att hon skulle spy flera gånger per natt i ungefär fyra nätter. Men hon har sluppit feber och super förkylning som vi fått.

Men jag hoppas att de börjar vända, jag ska ju jobba och håller på att läras upp!

Idag måste vi iaf posta lite, och handla hem lite mat, kylen är så ledsen!;)

Jag hoppas att de finns tvättetid de närmsta dagarna också, för här är så mycket tvätt!

Men, en sak i taget, först ska jag bli bra!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards