elftebudordet

Alla inlägg den 22 september 2016

Av Sofie - 22 september 2016 10:24



Hej på er!
Alltså kan ni förstå!
Jag har inte sovit mer än sex timmar per natt (och då pratar vi bruten sömn för att jag fått gå in till Bella) sen hon föddes, alltså ungefär 1 år och 2 månader.

Nu när vi varit sjuka så har vi försökt ta varannan natt så att vi får vila lite iaf, igår natt sov jag nog 9 timmar i sträck, vaknade av migsjälv och mådde faktiskt mycket bättre men hade fortfarande feber. Den la sig under natten tror jag.

Igår la jag mig för att kolla lite Youtube vid halv tolv, kl halv tre kom N in och då va jag fortfarande vaken, kunde inte somna!

Jag har nog sovit max 5 timmar i natt och varit uppe hos bella flera gånger, hon har drömt jätte mycket nu när hon varit krasslig.

Och jag vakna vid sju ich va inne och bytte blöja på henne men hon somna på skötbordet så jag tänkte att ja hon får väl sova lite till. Men alltså då vakna jag nu, för typ 10 minuter sen och nu medan jag skriver hör jag att Bella vaknar!

Det är inte okej!
Jag måste vända på dygnet och bella somna 19.30-19.45 och sov hela natten utom typ 3 minuter när hon åt.

Måste bättra mig!
Men frukost nu iaf. Hörs sen!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards