elftebudordet

Alla inlägg den 23 september 2016

Av Sofie - 23 september 2016 21:35


Här blev inget livat fredags inlägg till er.

De blev en kort promenad och sen gunga, sen middag, badning och sängen för dottern. Hon är så härlig nu, hon går nästan hela tiden, hon lixom kryper i räserfart och kommer på sigsjälv och reser sig upp och går. Så grym!

Jag har sutit och skrivit intresseformulär typ och skickat till några, i såg för sent att min platta inte hade sparat de jag hade skrivit rent. Så ja, jag hoppas att folk fattar annars får dom väl fråga, och jag hoppas att många svarar såklart!?

Jag vill så gärna berätta men jag tror att jag får ha lite is i magen och jag hoppas att ni kommer tycka om de, jag tänkte att jag ska kolla på möjligheter och hur man gör runt videor, jag tror att jag måste ha Youtube..

Vi ser, vi ses imorgon!
Sov gott och festar ni så akta citronen till den är så stark!?

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards