elftebudordet

Alla inlägg den 24 september 2016

Av Sofie - 24 september 2016 11:23


Go morgon på er eller go middag kanske man ska säga ju.

Jag vakna vid nio och gick upp till en glad solstråle som satt och lekte i sin säng, nu har vi ätit frukost och lekt en stund, bytt blöja och Bella ligger, röjer i sin säng och jäspar krigar omvartannat.

Jag sitter och velar o. Jag ska köra till Helsingborg på en loppis som jag tror ka ha jättemycket i min smak, men sen känner jag att det är så tråkigt att göra de själv, men sen samtidigt kanske de känns skönt när jag väl går dit med musik i öronen och bara är. Titta i lugn och ro och sådär.

Imorgon fyller N 26 är, vi ska fira honom hos hans mamma med familj och även fira två andra släktingar. Brukar bli jätte mysigt och mina föräldrar ska delta på Ns sidas kalas för första gången, även om dom har träffats på bröllopet och på några ihop tryckta kalas hemma hos oss så är de ändå spännande. ?

Men nä, N tycker att jag ska köra sen ska vi köra hem till mina päron och fika i eftermiddag och jag ska försöka pyssla ikväll. Vi får se:)

Vi ser sen , jag tror att jag ska ta tag i mig och sticka till loppisen :)
Kram!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards