elftebudordet

Alla inlägg den 7 oktober 2016

Av Sofie - 7 oktober 2016 07:43


Go morgon på er!

Bella ligger och drar sig i sängen och pratar medan jag ligger och mornar mig.

Idag är det inget dagis för lillan, fredagar är hemma dag sålänge jag inte blir inringd till jobb och de brukar dom ha gjort redan vid denna tiden så jag tar de som att vi är fria idag. De betyder pyjamas fram till lunch, sedan vila och sedan tänkte jag att vi ska ta bussen till Bellas mormor och morfar:)

De är så tråkigt mu när vi inte har nån bil, även om vi bor i stan så har vi ju våra föräldrar utanför stan och jag är van vid att kunna köra till både vänner och familj utanför stan när jag vill eller om jag känner för att åka och gå på nått shoppingcenter eller nått så brukar jsg bara kunna ta bilen. Men den gick sönder för snart en månad sedan.

Vi hittar inte riktigt felet på den,så nu överväger jag(vi) faktiskt att köpa en ny ist. Vi har pratat om att göra de ändå ganska länge så. De tråkiga va att försäkringen för tre månader betalades denna månaden. Men jag visste ju inte att vi inte skulle få ordning på den då.

Men men, nu får jag väl gå upp ich gå in till dottern som ligger och sjunger för sigsjälv, hon har sovit näst in till hela natten!

Ha en bra fredag!
Kram

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards