elftebudordet

Alla inlägg den 18 oktober 2016

Av Sofie - 18 oktober 2016 12:47


Hej på er!

Om en timme ska Bella hämtas, jag hade ingen bra natt alls. Vid ett tänkte vi lägga oss, men då börja bella sin nattliga fight och vid halv två stod hon klarvaken i sin säng och ville upp. Så vid halv tre somna hon tillslut och sen vakna jag av henne vid halv sex, då jag sover och sovit så lite sista tiden så är jag alltid väldigt yr när jag vaknar. Så jag vinglade in till henne och skulle ge nappen, men hon var vaken redan. Halv sju somna hon igen och då skulle jag tvätta sju,men jag va så trött så jag la mig.

Nu är hon på dagis, jsg sov till elva och ikväll är de föräldramöte på dagis, bella ska sova hos mina föräldrar i matt, då det är föräldramöte och då passar mamma henne, sen ska hon passa henne imorgon med. Så då hoppar hon dagis imorgon och roar sig hos mormor och morfar ett dygn ist.

Och jag ska ladda batterierna och få låta kroppen slappna av ordentligt.

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards