elftebudordet

Alla inlägg den 2 januari 2017

Av Sofie - 2 januari 2017 19:14



Go kväll på er

Dagen gick nästan som tänkt.
Bella somnade vid halv två, då hoppa jag in i duschen, käka lite lunch/frukost och sen satt jag mig för att plugga, då kom jag på att jag hade några samtal att göra, gjorde de och sen kom jag på att jag hade lovat mamma att jag skulle ringa upp när jag hade tid.
Så då ringde jag till henne, helt plötsligt var klockan 15.30 och Isabella skulle upp.

N kom hem 16.30 ungefär klockan 17 blev de middag sen kolla vi lite barnprogram , bolibompa och nu ska bli snart lägga sig. Vi kommer nog att gå och lägga oss ganska tidigt med, N har sovit i soffan bredvid mig i en timme så förmodligen blir de väl att bära upp TVn och kolla till vi somnar.

Men, nu blir de sängen för tösen, puss!

Av Sofie - 2 januari 2017 13:46



Hej!

Teet är helt sick!

30 minuter efter att jsg hade druckit teet så kändes de som att musklerna i magen jobbade, hur lixom? Jag gick och plockade och kände hur magmusklerna typ " krampa" som när man gör sit-ups, sjukt!


Nu har b lagt sig, jag skulle nog behöva lägga mig med, men just nu viker jag tvätt, smart blir de duschen och sen plugga matte 1 timme. Jag har givitig fan på attjsg sks måårets mål och då är ettan delmålen att få godkänt i matte 2. Så, nu har jag 1-1.5 månad på mig att göra klart de, sen ska högskoleprovet göras i april, tanken är att jag ska börja jobba från den 1 februari.

Men, får lägga på ett kol, så jag hinner med allt, tvättmaskinen blev nog klar nu med låter de som, så de ska hängas in i torkskåpet med:)

I eftermiddag ska vi ut i trädgården och klippa ner ett av mina träd och plantera om en del av de. Får se om bella tycker att det är kul!:)

Hörs väl sen?

Av Sofie - 2 januari 2017 10:11


Då var de den första måndagen på de nya året!

Jag beställde hem de omtalade " skinny tea! I mitten på december i syfte att börja som idag:)

Jag har sett folk som har fått enormt bra resultat och jag dricker ju ändå te så de blir ingen förändring för mig just i att byta rutin.

Så nu har vi varit uppe i 1.5 timme ungefär och bytt sängkläder och tvättat av oss och jag har startat en maskintvätt, plockat undan i köket och lite sånt.

Nu kände både jag och bella att de va dags för frukost. De är skönt att vi funkar likadant, vi vill inte äta direkt.

Jag tänkte väga, mäta och fota mig idsg, sen göra uppföljning var måndag, givetvis kommer jag att berätta om jag känner någon skillnad under veckan.

De är riktigt fint väder idag så jag tänker gå ut en runda när bella har vilat eftermiddag.

Kanske blir lite bilder då:)


Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards