elftebudordet

Alla inlägg den 15 januari 2017

Av Sofie - 15 januari 2017 20:00



Dagen gick fort, efter att bella hade vilat blev de in i bilen och köra till mina föräldrar.

Fika med goda special semlor sedan riktig söndagsmiddag med stek, potatis och brunsås! Mm mm mm!!

Nu har bella lagt sig, hon rullar lite och hostar, de är tradigt att såfort hon blir lite snorig eller förkyld så får hon sin dumma hosta, hon sover trots att hon hostar ganska mycket i mellan åt, men jag hålls vaken då jag innebär nån ro.

Men men, nu blir de så ska de låta, popcorn och saft ( haha, jag är löjligt förtjust o bobs jordgubbssaft)

Sen sova, imorgon blir de skola, förskola och jobb.. Sedan doktorn med bella för återbesök.

Av Sofie - 15 januari 2017 11:52


Hej på er, igår blev de inte mkt gjort, vi gick mest runder som zombies hela dagen, alla tre faktiskt, bella är lite små förkyld och jag har käntig lite som i en boll och känt mig lite off.

Mot kvällen knacka de plötsligt på dörren och de var min morbror och hans fjälla som ville ha kaffe, älskar när de händer!

Jag tycker att de är super mysigt när nån bara kommer, har vi tid så har vi och har vi inte så brukar vi oftast kunna ta oss tid att bara kaffesnacka nån minut. Bara man är beredd att ta de som de är så bryr jag inte mig:)

Imorse vakna jag vid nio av bella som låg och lekte i sängen och kände mig mkt piggare och på nått vis positiv känsla i kroppen. Nu ligger bella och tröttispratar i sängen och vi ligger i var sin hörna av soffan, jag har dammsugat och torkat golv och plockat undan i kök och hall. Storarummet ska också städas och fixas, jag vet inte var jag ska göra av alla saker bara.. Haha!!

Men nu blir de en stunds slappe och lugn och ro till bella har somnat:)
Sen kan jag leva jäkel igen;)

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards