elftebudordet

Alla inlägg den 16 januari 2017

Av Sofie - 16 januari 2017 07:39


God morgon!

Bella har hostat hela natten, som jag skrev igår så börjar hon hosta massor så fort hon är minsta snorig. De är så frustrerande!

Så idag blir vi hemma, jag har ont i halsen och är tjock i näsan och bella är förkyld och hostig som sagt, dock slipper vi feber än. Men att va på dagis med förkyldning och hosta de går inte. Smittar ner vart ända barn och hela inredning kommer vara en balteeieborg typ. Så nä hon får va hemma. De va bara en tidsfråga.

Hon ska på återbesök med mjölk/laktos-mjölkallergi och de har jag skjutit upp en gång så de får vi allt sticka iväg till. De kan inte hjälpas. Sålänge hon är feberfri förstås.

Just nu ligger hon och gnäller och tycker synd om sigsjälv. Vist är de synd om henne men där är inget jag kan göra även om jag vill och hur många gånger jag än förklarar att hostan blir värre om hon ligger och gnäller så fortsätter hon och jag tror att hon fortfarande är super trött, eftersom ingen av oss har sovit till nån reda. Men frustrationen på situationen just nu är enorm..

Tror dock att om jag är riktigt tyst så låter de som hon tröttpratar nu, kanske hon somnar om en liten stund!
Jag kommer inte sova mer, de är inte lönt, hon kommer skrika såfort jag slumrar så de är inte lönt att ens försöka..

Oj..nä nu blev hon arg. Vi hörs sen!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards