elftebudordet

Alla inlägg den 3 februari 2017

Av Sofie - 3 februari 2017 21:11


Färska jordgubbar och vaniljkvarg, dööör!

Av Sofie - 3 februari 2017 07:58


GI morgon på er finisar!

Så va de fredag, bella är fri från dagis och jag är hemma med henne. Vaknade halv åtta av mig själv(!) och bella har precis börjat röra på sig och ligger och pratar lite. Jag hör massor av fåglar och kvitter trots att de knappt har börjat ljusna. Borde det inte bli ljusare och ljusare nu?

Jag kan knappt vänta till våren, gud vad jag längtar och behöver de!

Idag ska vi bara mysa, hoppas att vädret är bra så vi kan leta upp nån lekplats i byn.
Nångång under dagen så kommerin kusin och hälsar på, ska bli kul och höra vs han har på gång, de är alltid nått nytt med den mannen!:)

Annars är de bara en jag och bella dag.
De har inte blivit mkt bloggande i veckan, mest för att jag har inte känt för att blogga helt enkelt. Men de kommer de vet ni:)

Vi får se vad dagen erbjuder oss idag, ha en bra Dag!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards