elftebudordet

Alla inlägg den 6 februari 2017

Av Sofie - 6 februari 2017 10:04

Hej på er!

Bella och jag hade en mysig lång frukost i soffan, sen tog vi på oss och gjorde vid oss i lugn och ro, körde in och kom precis lagom i tid. Ingen stress och så, vist nu blir jag inte så lätt stressad på morgonen,om jag inte vet att jag måste sticka direkt efter. Men de är ni om mer att jag inte vill lämna henne i hast.

Men iaf, när jag har möjlighet så tränar jag på förmiddagen om hon är på dagis, jag ska försöka få ihop träning var kväll efter läggdags,jag mår så mkt bättre ich sover bättre, ska få med N på de med.

Jag har tränat 30 minuter och 15 stretcha. Så skönt!

Nu blir de duschen sen in och ta cellprov och sen får jag väl köra hem två timmar och göra måsten för att köra in ich hämta bella igen.. Vi får se om jag inte hämtar hem henne efter cellprov och sen får hon vila middag hemma. Lättast. Så slipper jag köra massa i onödan. Men nu börjar jag få tidspress!

Ses sen!

Ehm.. Varför bilden vägrar vända sig vet jag inte.. Ni får stå på huvudet och titta haha!!

Av Sofie - 6 februari 2017 06:50


Jag gick och la mig vid 22.45 igår, tvär deckade och vaknade nu 06.30 av bella.
Jag har inte hört N varken gå och lägga sig eller gå upp till jobb, bella har jag inte hört, antagligen för att hon också sov för hon somna nästan direlt som hon la sig, ögonen snurra åt alla håll när jag la henne.

Nu ringer klockan om en kvart, jag ska försöka få in rutin så bella äter frukost innan dagis, hon är inte mkt för frukost direkt när hon vaknar,de brukar få bli en klämmis gröt i bilen. Men jag känner att de funkar ju inte, dessutom är det faktiskt delvis mitt fel, jag har haft så otroligt svårt att gå upp på morgonen, varit så makalöst trött.

Så nu ska jag lägga mig och sova senast 23 och sen gå upp kl 07 så länge de är vardag. Dessutom är de smidigt då dom ringer oftast runt 07-07.30 om dom behöver ha in mig på jobb. Så då slipper jag yrvaket stressa upp bella och sådär,utan då är vi ju redan uppe och redo. Om hon äter frukost hemma eller på dagis spelar ju mindre roll.

Men ja,nu får jag gå upp, jag har så ont i huvudet, nacken.. Typ, spänningshuvudvärk.
Så de får bli en Ipren och hoppas att den hjälper. Måste leta upp mina glasögon med.

Vi hörs sen

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards