elftebudordet

Alla inlägg den 11 februari 2017

Av Sofie - 11 februari 2017 01:22


När vi va och handla så köpte jag på mig hårfärg, dum som jag är så underskattar jag A L L T I D mitt hår tjocklek. Så jag fick bra färg underst, men sen räckte de inte så mycket som jag ville.. Jag fick ner de gula och in lite askig ton. Men fortfarande inte riktigt som jag ville.

Men de blev ändå helt okej och de kommer bli jätte fint när de är klart:)
Dessutom tvättas färgen bort, så de är knappast nån fara, jag har tufft hår så de är inget som skrämmer mig.

Men, iaf.
Nu har jag ätit godis, slarvar och usch.
Imorgon ska jag träna, idag hade jag vilodag. Sen ska jag försöka köpa nya gympaskor, såfort isen smält så ska jag ut och jogga och gärna med vagnen så småning om, så jag får extra vikt.
Tänker jag.

Nu har jag åter igen fått mega mensvärk, de blir alltid värre mot kvällen, varför!?
De gör ont ut i ljumskar,ner i låren och ut i höfterna och rumpmuskeln. Fyy!

Så värktablett och nyduschad och ner i nybäddad säng, till och med kuddar, täcken och min allergimadrass har tvättats!

Så.jäkla.skönt

Hoppas på full natt och imorgon får vi finbesök på eftermiddagen :D

Sov gott med er!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards