elftebudordet

Alla inlägg den 12 februari 2017

Av Sofie - 12 februari 2017 21:48



Hej!
Jag lovade migsjälv att inte bli en sån mamma som pratar bebisbajs och de har jag hållt tycker jag:)

Men de är svårt att inte bli stolt första gången dottern stressat ropar mamma i duschen och vill ut ut ut nu!
Och så fort fötterna dundsar i golvet vänder hon sig om och sätter sig på pottan och gör nummer två!!!

Efter två-tre veckor av " e du kissig?" " ska du ha trosor en stund?" " kom ihåg att säga till om du blir kissig!" och de oändligt långa sångstunder på toa med loppan på pottan och ingenting händer.

Utom två kissingar och minst dubbelt så många precis vid sidan om efter 20 minuter på pottan reser hon sig och jag hämtar blöja och kommer tillbaka till en pöl runt hennes fötter och " ojdo "

Så nu för nån sekund är jsg en bebisbajs-mamma:D haha!!!

Av Sofie - 12 februari 2017 16:46



Hej!

Vid halv tre igår kom två vänner och skulle fika, de slutade med middag, film och halv tolv vinka vi av dom.

Bella har sovit oroligt, så jag har sovit himla dåligt, är så trött!
Jag försökte vila när bella vilade,men hur jag än gjorde så somna jag inte, så när bella vaknade så plocka vi på oss, N stannade hemma och vi körde hit, till mina föräldrar och syrra. Snart ska vi köra och handla och sen hem och laga mat. N spelar idag så de är på sätt och vis bara jag och bella idag.

Imorgon är de dags för dagis,jobb och fix.
Jag ska sätta i stav imorgon, äntligen och hoppas att de funkar som de ska nu!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards