elftebudordet

Alla inlägg den 15 februari 2017

Av Sofie - 15 februari 2017 11:54


Okej, eftersom jag inte blev inringd idag så fixar jag håret.

Jag la lite i håret för några dar sen, men jag fick inte riktigt den effekten som jag ville. Så nu fyller jag på:)

När det är klart ska jag duscha, sen är de dags att ta hem min fjolla :)

I eftermiddag kommer kusin och förhoppningsvis kommer jag vara en liten bit närmre vloggmålet :D

Åh, jag är så taggad!!

Jag tog bort plåstret från att jag satt in staven, fasen alltså!


Av Sofie - 15 februari 2017 07:27


Go morgon på er!

Klockan ringde 07 och jag vaknade klarvaken och pigg, jag minns inte sist som jag öppna ögonen innan åtta och ser ljus utanför fönstret, de va..är sådär halv ljust och man ser att solen är påväg upp!:)

Bella har sovit full natt *peppar peppar* och jag somna elva och minns inget från nu vid sju, jag har lyft ner bella från sin säng och har givit mig själv till 07.30 att låta magen komma fatt, jag vaknade nämligen med väldigt väldigt svullna tarmar.

Jag åt godis igår så jag vet att risken fanns, men de gör lika ont och samma *aha-upplevelse * var gång. Men bella leker på sitt rum, säger maammaa i mellan åt och jsg svarar sen är hon nöjd. Haha:)

Så stor vår tjej har blivit!

Nu ska vi snart gå ner och äta frukost, sen vid 08.15 kör vi. In till dagis, de ska bli så skönt när vi slipper dra på overall och grejer. Bara en fleece som skyddar mot morgonkylan och dojjor och iväg. Fasen va gött de ska bli!

Men nu börjar de lugna sig i magen, så nu ska jag ta loppan och gå ner och börja dagen:)

Ha en bra dag så hörs vi väl sen
Puss!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards