elftebudordet

Alla inlägg den 15 maj 2017

Av Sofie - 15 maj 2017 19:45


Mamma ringde imorse, " vi tror att bella har öroninflammation.  " åh nä.. 


Ja, VC, ringa chefen,  sorry, de blir vabb idag. Som jag nämnt innan så är cheferna förstående och har själv barn och barnbarn. Men de funkar ju inte att hålla på såhär. 


Men en kraftig öroninflammation, kåvepenin i fem dagar,en klar förbättring ska visas på onsdag annars ville doktorn att jag återkom på torsdag och Ipren till vi märker att hon är feberfri men han hoppades att de skulle gå fort. 


Nu ska vi snart mysa ner oss i sängen till bolibompa, sen lägga loppan.

Älskade unge, va skönt att ha henne hemma! 


Jag är förkyld, mensvärk, mens och trött i kropp och själ inu. Men imorhon blir de tåg till och från jobb. Bilen får stanna hemma. 


Glöm inte att kolla nästa inlägg eller på youtube, en ny vlogg är ute. Är det ok att vara svag som mamma? 

Av Sofie - 15 maj 2017 06:56



Go morgon på er!


Igår skulle de komma upp en vlogg, de gjorde det visserligen, men väldigt väldigt sent då det tog en evighet att redigera och nästan lika lång tid att ladda upp den. 

Men nu finns den uppe iaf, dela gärna:)


Nu ska jag duscha, käka frukost och göra vid mig, ta en Ipren och sticka till jobb. 


Kram! 

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards