elftebudordet

Alla inlägg den 16 maj 2017

Av Sofie - 16 maj 2017 07:47


God morgon! 

Bella sitter och äter sin macka med god aptit, hon väckte oss 07.20 och ville ner direkt, lika bra då hon ska få sin penicillin. Dessutom har hon sovit hela natten, utom vid en typ halv minut som hon ropa jätte ledsen. Hon är märkbart piggare och örat ser bättre ut redan:)


Jag gick in till henne och skulle sätta mig i söngen hos henne, men hon va inte där och började gråta ännu mer. Då insåg jag att hon låg under sängen, längst in i hörnan.  Drog ut henne till mig och krama om henne en bra stund, hon ville själv lägga sig så jsg la i henne i sin säng och hon vände på sig och decka. 


Jag där emot har sovit så himla dåligt då jag är super förkyld, febrig och riktigt kli/riv i halsen. Så nu sa jsg till chefen att nu får jag verkligen låta detta passera så jag verkligen blir kvitt de och hon höll med. 


Niklas är också förkyld och kass, han ska börja på nya jobbet nu i veckoslutet, men de får ju bli på måndag eller nått istället. 

Jag hatar när folk går sjuka till jobb eller lämnar sjuka barn pp dagis, jag blir jätte arg, så jag vägrar själv göra de. Dock så tar självklart samvetet stryk när man är helt ny på jobb. 


Men nu hoppas jag att detta går förbi så vi kan vara friska allihop, så kör vi på då:)

Kram

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards