elftebudordet

Alla inlägg den 31 maj 2017

Av Sofie - 31 maj 2017 22:08



Nu ligger jag i sängen, ny duschad och faktiskt himla nöjd med mig själv. Jag gick faktiskt ut efter att jag hade somnat Bella. Tanken var att N skulle somna henne men han plugga teori och de är så nära nu så jag kände att de va ändå mig hon klängde på så då tog jag de. Men jag trodde att det skulle gå mycket snabbare. 

Hon va riktigt bråkig och kom inte till ro antagligen så kände hon min stress för jag skulle ju se Revenge body Witherspoon Khloe kardashian kl 20 och hinna träna innan och kl var 19.27 när jag gick upp med henne. 

19.50 insåg jag att jag kommer inte hinna i tid. 20.09 gick jag ner och då sov hon äntligen. Så kag tog på mig och gick ut och tog en kort powerwalk joggade en runda efter programmet ist och de var ju ännu lättare, himla taggad! 


Vist resultat på tid och sträcka är inget vidare,men jag har inte tränat på typ 4 år och dessutom varit gravid och fött barn under dessa åren. Så ja, jag är ändå stolt att jag jogga större delen av rundan,om ändå väldigt sakta.. ;) 


Jag tog ett bodypass med på gräset och stretcha,viktigt,alltid stretcha om du ansträngt musklerna! 


De gjorde jag på gräset på baksidan,  och där i typ halv storm, men lura i öronen kändes de så skönt, jag bestämde mig för att de är perfekt, var onsdag väger och kolar kag av utvecklingen på joggingtur och distans samt ökar antal på Mona övningar så får jag peppar innan träningen eller efter beror ju på. Nattat N så tränar jag ju medan dom nattar. 


Ajja,nu ska jag stänga ögonen och hoppas att Bella sover hela natten. För de kan jag ju säga att hon inte gjort de andra nätterna.. Jobb imorgon och fredag, härligt! :) 


Puss! 

Sov gott! 

Av Sofie - 31 maj 2017 18:26


Hej på er! 


Imorse eller nä, i natt när jag skrev de föra inlägget så hade jag bestämt för att jag skulle gå ut i trädgården och jogga så många varv jag orkar på gräsmattan. 


Sedan träna lite styrka efter de. Mest för att ha något som driver mig,att se hur jag utvecklas i kondition och uthållighet.  Jag är för feg för att springs ute bland folk än och jag blir alltid så avundsjuk när jag ser någon komma joggade. Där av väljer jag de som min morot och målet är att våga jogga ute i byn så småning om. 


Men så satt jag och titta ut och inser att de blåser typ storm ut. Berätta min plan för N och han sucka när han hör min ursäkt och jag insåg själv att de va den där " såklart har du en ursäkt"-sucken. Inget drömmande utan bara, ja såklart..


Så. Nej jag har givit mig fan på att när N går upp och lägger bella så drar jag på mig skorna. Stoppar lurarna med bra pepp-musik och går ut och jogga. Så får vi se, jag tror på max 3 varv utan att stanna eller dö.. Haha!! 


Om jag orkar så vloggar jag under tiden:)


Kram!!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards