elftebudordet

Alla inlägg den 5 juli 2017

Av Sofie - 5 juli 2017 07:40


Go morgon på er !


Det är konstigt att trots att en är mamma och går upp allt från 05-07.30 om mornarna så när klockan ringer 06.00 ser man bara snozzzzzze knappen.


Men i natt sov Bellan hela natten borträknat kanske 2 minuter som jag vakna av att hon hade tappat flaskan med vatten som alltid står på hennes nattduksbord. Så jag gick in och gav den till henne, hon drack som en liten tok och sen somna hon om igen, hon har väl egentligen sovande fortfarande. Men ni fattar =)


Idag jobbar jag 07.30 till 13.30, de är skönt när jag lämnar Bella på dagis för hon är så trygg i sig själv, hon har helt underbara och riktiga "hellylle 90-talsfröknar" som jag kallar de, och det är i alldra högsta grad en komplimang ska jag säga er.


Men iaf, idag vakna jag och var Magiskt jäkla super trött, men lyckligtvis vakna Bella 06.30 vilket underlätta enormt, då slapp jag väcka henne, mitt samvete hatar det och hon är näst intill omöjlig att väcka. Så det va skönt att hon vaknade av sigsjälv och kom in trampande go och glad =)


Hon hoppa nöjd från min famn till sin frökens famn och myste in sig riktigt ordentligt.

I eftermiddag hoppas jag att det finns energi kvar i min kropp så jag kan få ordning i hemmet en gång för alla. För det har fått "falla" lite de sista veckorna och övervåningen ser hemsk ut, Bellas rum skulle fått en hylla igår men jag hann inte iväg och allt blev rörigt.


Sitter nån på 4,6 eller 8 faks hyllor så är jag här och tar mer än gärna emot :D


Men, nu har jag tagit en timme på mig att lyckas skriva ihop detta, vi hörs sen :)



Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards