elftebudordet

Alla inlägg den 11 juli 2017

Av Sofie - 11 juli 2017 09:20


Go morgon på er!

Just nu äter jag och Bella frukost.

Vakna vid 8 efter en näst in till fullt sovande natt och de va så skönt!
Och att dessutom vakna och se på telefonen och ha fått ett meddelande från fina kusinen att hon och kompani kommee ut på besök idag. Så himla glad jag blev!!

Så i eftermiddag blir de massa skratt och mys, jag bara vet de!
Första maskinen med tvätt är i, jag har fått en macka och kaffe i magen, senare ska ni får en vlogg om glada nyheter också i värsta fall imorgon, vi får se,idag tänker jag njuta :)

Få saker fyller mitt hjärta så väl som att se mitt gryn leka med sin "kusin" så som vi brukade leka, men åldrarna är tvärt om, min lilla tjej är den lilla kusinen och inte stora som jag var.

Denna Tisdagen började minst sagt bra!
Hoppas hoppas hoooppas att vädret håller nu, så vi kan sitta ute och mysa och töserna kan busa i trädgården,tyvärr har vi inte hunnit rensa all ogräs ön efter några regniga och minst sagt fullspäckade dagar, så har de växt så sjukt mycket!

Men, vi ses sen! <3

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards