elftebudordet

Alla inlägg den 13 juli 2017

Av Sofie - 13 juli 2017 21:56


Hej på er!

Som bilderna visar så insåg jag för inte så länge sen att efter att jag bara tröttnat på att aldrig få resultat så har jag tappat både cm och kg. Nu är det dock dags att faktiskt bruka allvar,funkar de när jag inte tänker,så borde de ju funka när jag tänker på de.

Så på måndag börjar jag jobba "på riktigt" igen. På schema med andra ord. Så då blir de även planering av middagar, jag sks sätta mig och gå igenom de som får slinka ner i denna kroppen, de ironiska är att jag /vi är så noga med att Bella inte ska ha i sig onödigt mycket socker,väljer de nyttiga framför snabbt och bella föredrar de så även när hon själv väljer.

De gör jag också egentligen, men choklad är min enorma svaghet, alltså de är löjligt.

Men nu blev jag faktiskt himla pepp när jag hitta anteckningar från ett tidigare försök i januari i år och sedan såg de som hänt sedan dess. Under 80 kg var första målet, nu är jag under de,nästa mål är under 70 kg!

På bilderna ser ni skillnaden från nu och var måttbandet suttit tight innan. Sjukaste!
Har dock lsktosmage på bilden så de är inte riktigt rättvist mem skit i de,skillnaden synd oavsett!
Ändå tycker jag inte att kläderna känns så mycket större, men så satt de mesta väldigt tight när jag tänker efter.. Usch!

Föra veckan tog jag på mig mina jeans som inte gått att knäppa eller få ner rumpan i. De gled på och satt sig skönt!

#tappavikt #Loppansmamma #elftebudordet #mittmål #gånerivikt #närdekommeravsigsjälv

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards